Knižní úlovek 0.1

Sedím doma, koukám na SMS od pošty, že ji mám zavolat, kdy budu doma aby mi doručila balíček. Podle hodin si říkám, že dneska už to nemá cena a začtu se do Šepotání, abych mohla konečně zveřejnit první recenzi na této stránce a světě div se! Přijde táta ze zahrady, že tu byl pošťák a nese mi balíček. Samím nadšením jsem ve vteřině u něj, v další už sahám po nůžkách a hned na to už stříhám lepící pásku držící karton pohromadě...


 Po neúspěchu při shánění této knihy a snaze alespoň trochu "ušetřit" jsem jí nakonec byla nucena objednat z internetu. Jak mi jen pro pána mohly v knih kupectví říct, jestli jsem si jistá, že má ten název nějaká knížka a zda jsem se nespletla? No, to je jiný příběh. 
Jsem nadšená a v sedmém nebi. Po asi sto letech jsem si zase koupila nějakou knihu. Originální obálka se mi zprvu líbila víc, ale teď už jsem si na tu naší přivykla protože při pohledu do knihovny mi dochází, že mám jen jednu knihu bílé barvy...
 nebo snad růžové?
A proč jsem jí vůbec tak najednou sháněla? Letos má vyjít film natočení podle této knihy a ukázka na něj mě zaujala tak, že jsem si jí hned musela jít koupit, protože odmítám čekat a zjistit co se stane celou tu dobu než budu moct jít do kina. Rozhodně, jsem z ní úplně nadšená a brzy se můžete těšit na recenzi. 
Jana

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pod nekonečnou oblohou

Šepotání